باطری یو پی اس

یو پی اس UPS چیست ؟


یو پی اس UPS مخفف کلمات Uninterruptible Power Supply به معنای منبع تغذیه اضطراری یک وسیله الکتریکی است که در زمانی که منبع اصلی تامین برق دچار مشکل می شود وارد مدار شده و اجازه نمی دهد که مصرف کنندگان خاموش شده و از آنها در برابر نوسانات جریان محافظت می نماید ،  تامین برق در یو پی اس UPS ها از طریق باتری یو پی اس انجام می شود یو پی اس UPS ها بطور معمول برای محافظت از کامپیوترها ، پایگاه داده و تجهیزات مخابراتی استفاده می شوند.

:: مشاهده قیمت های باطری یو پی اس


 

ادامه مطلب...

باطری های سرب اسیدی ژله ای
آشنایی با مزایای بی نظیر باطری های اسیدی

 
اولین باتری های سرب اسیدی، در دهه 1950 توسط سونِن شِن آلمانی ساخته شد و در دهه 1970 مورد توجه عموم قرار گرفت. این باتری ها حاصل ترکیب اسید سولفوریک با یک عامل سیلیکا ژل هستند که الکترولیت مایع را به یک ماده خمیر مانند متصل می کند تا نگهداشت ژل را آسان کنند. 
 

ادامه مطلب...

یک کسب و کار متفاوت: نگاهی دیگر به بازیافت باتری

 

بررسی فرصت‌های بازیافت باتری

باتری‌ها، عموماً گران‌قیمت هستند و طول عمر کوتاهی دارند به همین دلیل، با افزایش باتری‌های خالی‌شده، کارآفرینان کسب‌وکار جدیدی برای بازیافت آن‌ها ایجاد کرده‌اند. باتری‌های اسید سربی، به‌عنوان یکی از پرمصرف‌ترین باتری‌ها، بازارجهانی معادل 33 میلیارد دلار در سال(2015) را به خود اختصاص دادند. 

ادامه مطلب...

سیستم های یو پی اس (UPS)همواره  نیاز به سرویس و نگهداری و یا تست دوره ای دارند که باید در بازه های زمانی 6 الی 12 ماهه انجام شود. سرویس و نگهداری به موقع باعث افزایش عمر مفید و پیشگیری از خرابی و کارکرد بهینه دستگاه یو پی اس و باطری ها می شود.

ادامه مطلب...

باطری های سرب اسید و نیکل کادمیوم از پرکاربرد ترین انواع باطری ها در صنعت یوپی اس می‌باشند. اغلب این سوال پیش می‌آید که این دو باطری چه تفاوتی با هم دارند؟ در چه مواردی بهتر است باطری سرب اسیدی پیشنهاد شود و بالعکس؟ نقاط ضعف و قدرت هر نوع باطری چیست؟

ادامه مطلب...
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×